The lost one..

Ask me anythingNext pageArchive

Random.

There was a point in my life, where I had never seen homeless people, I thought they only existed in the bad sides of town, but nope they’re anywhere a bus can take them. Lol I’ve met so many different ones they all have different mannerisms. Some cities bums are hella aggressive they’ll start shining your shoes w/o asking and tell u you owe them and other cities are super chill and just want to finish your doob. Either way you always wonder, how someone gets to THAT point.

howtobeafuckinglady:

YOU CAN’T PUT BLUE LIGHTS ON BLACK GIRLS

(via voodouqueen)

(via sextnoise)

(Source: assgod, via daiseyprincess)

gnagster:

i put the :// in http://

(via surprisebitch)

698-5519:

lol: lots of lesbians

rotfl: really open to friendly lesbians

lmao: lesbians make awesome omelettes

omg: oh my girls

ily: i love yuri

wtf: where’s the females

fyi: females… yes… interesting…

(Source: ocelhot, via they-might-be-titans)